четверг, 15 января 2015 г.

Інформаційна картка


Інформаційна картка учасника II туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2015»

1.Прізвище, ім’я та по батькові Болюх Ірина Василівна
2.Фото конкурсанта
3.Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту) Судилківська ЗОШ І – ІІІ ступенів
4.Посада вчитель історії та правознавства
5.Педагогічний стаж роботи 23 роки
6.Кваліфікаційна категорія спеціаліст вищої категорії
7.Звання: старший вчитель
8.Педагогічне кредо: Вчитель – вічний учень. Якщо він перестає вчитися, то перестає бути вчителем.
9.Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте Технологія критичного мислення, ІКТ
10.Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки в електронній формі)

Я - донька, мама, дружина. Я – вчитель , як і мріяла з самого дитинства.
Ось уже 23 роки я чекаю 1 вересня із трепетом і радістю, а останній дзвінок зустрічаю із сльозами радості на очах та ледь відчутним сумом у душі.
Свою долю пов’язала із Судилківською ЗОШ І – ІІІ ступенів у 1991 році, ставши шкільною мамою для 26 допитливих, непосидючих першокласників. Закінчивши у 1999 році Кам’янець – Подільський педагогічний університет, стала вчителем історії та правознавства.
За роки незалежності змінювалися підходи до викладання права в освітніх закладах. Я чітко усвідомлюю, що, як вчитель, повинна не стільки дати знання, як навчити ці знання застосовувати на практиці, в реальному житті. Потрібно сформувати в учнів правомірну поведінку, активну життєву позицію та критичнее сприйняття інформації, яка нас щодня «атакує». Це – моя мета, як вчителя правознавства.
В умовах гібридної війни , що триває на Сході України, актуальним залишається завдання формувати правосвідомість, патріотизм, прагнення боронити нашу державу від ворога.
11.Посилання на блог: sydschool2014.blogspot.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий